katt ide a chatert ˃ ᵕ ˂
ne karomkodj es ne spammelj!
2024. május 6., hétfő

Inhale sky and exhale stars

Elore is elnezest kerek amiert ilyen idegesitoen, ekezetek nelkul irok, de jelenleg nem otthon tartozkodom, ezen a nyamvadt laptopon pedig angol billentyu van. No, de mindegy is. Lenyeg a lenyeg, hogy korulbelul 3 ev kihagyassal ugyan, de ugy dontottem, hogy jo volna visszaterni egy kicsit, meg ha nem is ugy, hogy napi szinten firkantgatok. 

Tovabba ezer bocsi azoktol is, akik esetleg utaljak a rozsaszint es ezt a pixelesebb stilust, sokat morfondiroztam, hogy legyen-e valami igenyes, letisztultabb, de ugy voltam vele, hogy minek haha. Nem arrol szol mar a honlapszerkesztes vilaga, amirol anno, ugyhogy szemelyre szabottat szerettem volna. ;D


Rengeteg minden tortent velem, amiota eltuntem innen. Veget vetettem a 6 eves parkapcsolatomnak. Kulfoldre koltoztem. Dramainak hangzik, tudom, de en nem kifejezetten izgalmasnak eltem meg az elmult idoszakot. Inkabb haragszom is magamra, hogy miert nem vetettem veget elobb egy olyan dolognak, ami egyebkent is haldoklott? Hulyeseg volt, de amikor ket embert mar rengeteg minden osszekot, szamos emlek, tragedia, kozos lakas, az tudja azert neheziteni a helyzetet. Velem is igy tortent. Nem is ternek ki ra, de roviden, a legrosszabbat hoztuk ki egymasbol, es annyit csalodtam es konyorogtem, hogy kiszerettem belole. Azota ujra ram talalt a szerelem, es elkepeszto, hogy mennyire mas, es mennyit szamit a kemia, a kozos celok, etc. Persze, fejben tudtam, hogy ezek nelkul altalaban egy kapcsolat halalra van itelve, dehat.. meg ugyebar, ki akar eldobni ennyi evet? Remenykedik az ember mindig, de ha ram hallgattok... ne. Csak idopazarlas. Ha valami nem klappol, ha mar nem erzed hogy szeretsz valakit azon kivul, hogy maximum jo embernek tartod, akkor az mar sajnos into jel.

Angliaba eljutni mindig is nagy almom volt. Lediplomazni, valamit kezdeni az eletemmel, korulnezni a vilagban. Egy dolog tartott tobbek kozott vissza.. a franya repules! Rettegtem tole. Viszont a parom itt el kint igen csak sok ideje, ugyhogy nem is volt kerdes, hogy ha nem akarunk tavkapcsolatot, akkor muszaj lesz. Es hat o hazajott tobbszor is, ugyhogy en voltam a soron.. hat egy fel xanaxot benyomtam, es meg ugy is feltem, de! Aztan nem is volt rossz. Mostmar azt mondom, hogy nagyjabol el is vagyok az egesszel, es tok fain erzes landolni. ;) Ugyhogy ez ki lett pipalva.. es sok kultursokk ert, hiaba Europa resze Anglia is. De egyebkent szeretem, jo itt is, csak a Brexit ota elegge lealdozoban van a letelepedesi almok csillaga, ugyhogy valoszinuleg nem fogok itt maradni es hazakoltozunk. Baromi nehez mar elhelyezkedni, olyan munkahelyet talalni, amelyik szponzoral. Es sajnos nincs olyan megbecsult szakmam, ami annyit szamitana barkinek is, hogy megerje.

Címkék: